loading...
ارزانترین فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی ارزان کالا بازدید : 10 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

خردکن جادویی نایسر دایسر

 خرد كن چند کاره نایسر دایسر

خرد كن فوق العاده میوه و سبزيجات

با يك حركت چندين برش انجام مي دهد

خرد يا تكه كردن فقط با يك حركت

خرد كردن بدون له كردن ميوه و سبزيجات

ضد خش ، لکه و ضربه / شستشوي آسان

تيغه هاي فوق العاده تيز

نایسر دایسر

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 45000تومان

 

توضیحات مربوط به اين كالا :

نایسر دایسر وسیله ای چند کاره است که کار در آشپز خانه را آسان می کند.شما می توانید پیاز، گوجه فرنگی و خیار را برای سالاد فصل و سیب زمینی را برای سرخ کردن در زمانی بسیار کوتاه و به راحتی خرد کنید.می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید.نایسر دایسر دو مزیت بزرگ دارد ، یکی ظرف آن است که از پلی کربنیک ساخته شده که ضد خش ، لکه و ضربه است و دیگری آنکه به راحتی تمیز می شود . می توانید آن را آبکشی کنید یا کل آن را در داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.علاوه بر آن با پوست کن هدیه نایسر دایسر می توانید پوست گوجه فرنگی، سیب زمینی یا حتی آناناس را به به راحتی جدا کنید.در يک محصول براحتي تمام ميوه جات ، گوجه ، سيب زميني و ... را خرد کنيدسالاد ساز و رنده نايسردايسر جديد و بادوام. آيا تاکنون پيش آمده که زحمت خرد کردن و رنده کردن مواد غذايي علاقه شما را به آشپزي کم کندو زحمت شستن ظرف ها موجب شود ديگر ميل به آشپزي نداشته باشيد؟ با رنده وسالادساز نايسردايسر ديگر نياز به اينهمه زحمت نيست.چرا که وقتي نايسر دايسر به آشپزخانه شما بيايد بايد با سوزش چشم ناشي از خرد کردن پياز,اتلاف وقت جهت خرد کردن مواد سالاد و دسر , فشار مضاعف جهت رنده کردن مواد غذايي , زحمت شستن انواع ظرفها پس از خردکردن , کشويي پراز چاقو هاي مختلف و... خداحافظي کنيد.با خردکن جادويي نايسردايسر اکنون ميتوانيد انواع سبزيجات و ميوه هاي مختلف (هويج-قارچ-پياز-سيب زميني-خيار -گوجه فرنگي و...) را در اندازه هاي مساوي سريعتر و بهتراز قبل تکه و خرد کنيد.

 نایسر دایسر

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 45000 تومان

ویژگی محصول :
 
*شستشوی آسان

*ظرف های کاربردی

*خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت

*خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات

*بدون ایجاد فشار به دست

*قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

نایسر دایسر

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 45000 تومان

محتویات داخل جعبه :

شامل :

-یک عدد پایه برش

-یک عدد تیغه برش کوچک

-یک عدد تیغه برش بزرگ

-دو ظرف نشكن با در پوش

-یک عدد پوست کن هديه

خردکن جادویی نایسر دایسر خردکن جادویی نایسر دایسر

آموزش استفاده از ناسر دايسر :

خيلي ساده است . كار با نايسر دايسر به سادگي آب خوردن است كافي است تيغه دلخواه با توجه به نيازتان از اندازه هاي مختلف تيغه موجود انتخاب و به دستگاه متصل كنيد حال هر چيزي كه خواستيد نظير سيب زميني , پياز , كاهو , ‌گوجه , خيار و ... را در آن قرار دهيد و دستگاه را روي آن بفشاريد تا به اندازه هاي يكسان درآمده و همه در ظرف مخصوص نايسر دايسر جمع شوند . دقت كنيد اگر در اين مرحله دستگاه را به آرامي فرود آوريد ممكن است مواد غذايي له شوند پس از قدرت كافي در اين مرحله استفاده كنيد و کف دست چپتان روی ظرف دستگاه باشد و با قدرت در این مرحله بدون اینکه دستگاه را به سمت خودتان بکشید پایین بیاورید.نكته جالب توجه اين جاست كه دست شما هرگز نزديك تيغه ها نمي شود و تمام مواد خرد شده هم درون ظرف مخصوص نايسر دايسر جمع مي شوند.وجود اين محصول در جهيزيه هر دختر خانمي از واجبات مي باشد. شما مي توانيد در عرض فقط چند ثانيه سيب زميني خلال كنيد يا سالاد شيرازي تهيه كنيد يا كاهو ها را ريز ريز نماييد و ... دقت كنيد كه تنها نايسر دايسر اصلي داراي تيغه هاي تيز و تلق هاي نشكن و ضد خش و با دوام است .

نایسر دایسر

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 45000 تومان


سوال های متداول در ارتباط با این کالا :

آیا می توانیم تمام قسمتهای نایسر دایسر را در ماشین ظرفشویی قرار دهیم ؟

بله البته ، قبل از انجام این کار ، صفحه مشبک زیرین Nicer Dicer را از تکه های به جا مانده احتمالی مواد غذایی پاک کنید و سپس همه قطعات حتی ظروف آنرا در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

آیا با خرد کردن پیاز تیغه های این خرد کن کند نمی شوند ؟

تیغه های فوق العاده تیز Nicer Dicer برای خرد کردن مواد سفت و سخت ساخته شده اند و کند نخواهند شد. نه با خرد کردن پیاز و نه با سبزیجاتی مثل هویج و سیب زمینی پس از هر بار مصرف ، تیغه ها را با آب بشویید و بگذارید خشک شوند و با خیال راحت سالها از آن استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوید .

آیا در قسمت لولای این وسیله فنر وجود دارد ؟

خیر. دو قسمت صفحه تیغه دار و پایه Nicer Dicer به آسانی و بدون وجود فنر به یکدیگر متصل می شوند تا شما برای تعویض صفحه ها دچار مشکل نشوید.

خرید پستی خردکن جادویی نایسر دایسر خرید پستی خردکن جادویی نایسر دایسر



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 439
  • بازدید کلی : 4,316